Raliul Moldovei powered by Dedeman Automobile, start într-o nouă etapă pentru Titi Aur

Finalul săptămânii le propune iubitorilor motorsportului din România Raliul Moldovei Bacău, cea de-a treia etapă a întrecerii interne. Una care pentru Titi Aur, deținătorul recordului de titluri naționale absolute, reprezintă startul unei noi etape după ce compania Cotnari SA, partenerul său principal, a decis să opteze pentru o nouă direcție de comunicare ce nu include raliurile.  Lucru confirmat și de noua înfățișare a mașinii sale, Skoda Fabia R5. ”Era prea liniște. Contract pe trei ani…Este a patra oară în cariera mea de sportiv când rămân fără sponsorul principal și de fiecare dată a fost vorba de sume de peste 100.000 de euro. Dar cand intri într-un astfel de joc riști să se întâmple și acest lucru. Sigur, este interesant, este palpitant, dar nu este plăcut. Mergem însă mai departe. Încercăm să găsim variante, dar nu este ușor. Este deja jumătatea anului și este greu să convingi sponsori mai ales la nivelul ridicat pe care ni-l dorim. Dar continuăm, vom concura cu aceeași plăcere, dar și cu grijă mai mare”, a explicat Titi schimbările.

Titi îl va avea în dreapta, și de această dată, ca și la Arad, pe bunul său prieten Toni Avram. Și își propune să reconfirme ritmul în creștere pe suprafața sa preferată, macadamul într-un raliu pe care l-a catalogat drept unul complex , fiecare zi de competiție propunând un alt tip de probe. Astăzi, în prima zi, urmează să fie abordate speciale pe care le-a numit ”de tipul clasic, așa cum găsești în Portugalia și Grecia, ori cum erau la Sibiu, chiar dacă nu sunt la fel de casante precum acelea”. Pentru ca apoi, specialele din ziua finală să fie unele rapide, pe un macadam compact, o suprafață de concurs apropiată de cea din Finlanda, exceptând săritoarele, ori Polonia.

La ediția cu numărul nouă a Raliului Moldovei powered by Dedeman Automobile Bacău, concurenții vor avea de parcurs 392,57 km, din care 106,23 în cele 13 probe speciale care vor decide ierarhia finală.